INTERGRITET

Hej bloggen som ingen läser! :D , men jag älskar att skriva te dej änd¨. Det tyder på att man inte har ngt liv, OCH det har jaju inte JA viktig detalj. Det är sååå töntigt o gå omkring o säga det , men allvarlig, ja har no LIFE: har fan letat eftert i 4-5 år men inte hittat. JOOO hos DR bombay kanske, han e himla bra. Ne men va händer(fötter) i livet nu då? Jag bajsar varje dag jag äter varje dag och JA. Jag lixom lever framåt fast det står ju dock still lixom! That's it. The other Chirre så att säga är ju dead and gone, eller inte dead ho är no mer levande än jag men gone e hon men I accept det förvånandsvärt nog. Eller fan ! mmmH! :D Bajs. Men det här var ju skitkul! Jaaa jag tkr foktiskt det. För det är så, ne nu har jag svävat iväg, I sommar ska jag reflektera här varje dag, bara FÖRATT, liuxom skriva dagbok själv och hålla sig själv just för sig självv duger ju inte, FÖR PRECIS ALLA andra är intresserade av vad man håller på med precis JUST nu, vad du tänker och ALLT, det är ju lixom viktigt, *ironi* Inergritet tack, keep your självrespekt så att säga. Inte att man inte får "blogga" Men vafan. Jag erkänner. Jag ör bajsnödig. PISSHEJ :D <3                          


best day in my damn life.............

just a little part of me shine through that god damned mirror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0