kvack sa grodan

Hello again, fan ja lyssnar på jävla bög låten, ne nu ska ja sätta på ducnka ducka ist - lätttare o skriva rå dunka menade jag, lite svårt med stavning här ja. Happp what's up in life, ja trore e en LITEN svacka just nu, typ ALLT är trökigt. Jag är la ganska rolig men hela tillvaron är trökig. Intressant va? aaaa! :D Rooomba si lalallala , hahaja o M va på strippareobic igör ("SHIT VAD HÄFTIGT, PRECIS VAD JAG UNDRADE") heheheh ne men de va sköj lixom men aa inget speciellt... HEppp som sagt svacka just nu o ja kanske borde bättra på svackan genom att se på antikrundan med mor min.. who knows! BAJSKORV hejjdå ;)


ja vi när vi ser ut som vi ser ut - accept it. SVACKJÄVEL :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0