BACK ON TRACK :D

Hej igen, kände att ja behöver skriva av mej lite kanske , elelr öva för nationella proven, har ju inte skrivit uppsatsen än! JÄVLIGT segt äre. Aaaaa life goes on o hört e fortfarande brunt men ska färgat trorja, asså ja bryr mej egentligen inte så mke, säger jag men helvete va ja bryr mej o vilket jävla tjöt de blir - I MITT HUVUD. men ja skyller på alla andra. Det blir enklast så. Fan de va sköj o blögga, ska nog skriva lite fler inlägg, ett varje gång ja e inne på datan kanske:D de blir nog lagom. Happ va ja rolig nu eller ? NE jag gör inte mkt i livet alltså, Det är just här och nu jag befinner mej och det bästa är att inte tänka så mke på framtiden NU ÄR NU lixom o det är bara NUET jag kan bli happy av ;) Gött va! aaaa:D. NU har jag svamlat klart.# FAN JAG MISSA A-EKONOMIN! :o. aja ska se på annurlunda familjen nu, så jävla fail program asså, o trökigt men käkar man chips te så blir allt bra:D PUSS JAG ÄLSKAR ER FAKTISKT, my heart is big! :D

bild från underbara egypten. Ingen kan förstå hur mycket jag saknar det, moahaha Roma har goa pizzor :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0