fwqiöa



Hahahahahhahaha Äre jag som är efterbliven eller??? haha öhjaaa! Här sitter jag och väntar på att den här jävla bilden ska laddas upp seeeeeeeeeeeeegt;D aaaa och jag har ju inte en tanke på att jag kan börja skriva inlägget sålänge. Boooooooooooooooring:D , men visst är bilden snygg. De va gamla goa tider det. När vi var unga o friska o pigga o gláa:D Jaaa jag planerar att snart får vi fan flytta in på nyckelpigans äldreboende och kissa i en slang för vi är för gamla och stela och ONT I RYGGEN. Faaen va gött de skulle vara men de e nog några veckor kvar tror jag. A det är åt helvete med Livet!!!!!! Jag ska typ dö nu snart sen efter det ska jag dra till Jesus o så. Amen. hare döligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0