jag är trött på livet. Sabboterar ändå bara allting.

Haaaaaaai! :D  allt bra??? JAG MÅÅR SKIIITTTTBRAAAAAAAAA! :D :D :D verkligen aldrig mått såhär jävla bra. ornot. tonights gonne be a good night. Hatar låten men de kommer bli en bra natt i natt. Ska äta apelsin o skära mej jaaaaaao :D :D :D haha ja skojja asså ? eller äta apelsin ska jag göra men skära mej -  ALDRIG! :D ja e ju blond, snygg och lycklig. Daaaa !! Neee men seriöst. JA jag e alltid seriös eller njaae. jag har världens bästa vän iallfall. Men jag vette fan vem hon är. Mathilde heter hon iallfall och hon är sjukt vacker. Vacker!! På insidan. Jag skiter fullständigt i hur fan hon ser ut. Men innuti är hon vackrast on earth. KÄnns fullständigt med slöseri att folk bara fokuserar på utsidan och jämnför hela tiden. men vem fan bryr sej ????????????????????

OCHH VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET NIIIIIIIIIIIIIIIIII???!!!!!!!!!! Imorgon ska VIIIIIIIIIIII stå i KKKIOOOOOOOOSKEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ;D . Shit asså , va fan ska ja ha på mej lixom. Åååh snälla hjälp mej det här  är så himla jobbigt verkligen. Hejdå bajskorv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0