älskar dej

Chacha bloggen ;D Chill dag, jag och Mathilde kör internt som sagt! haha ne vi har redan hunnit bli oense om saker ska vara provisoriska eller inte. Jag är för och hon är emot, men som tur är så är jag också FÖR kompromissar så jag kompromissade och var oprovisorisk! ;D ngn som fattar? Nej - det är internt.
 Menmen Mathilde är iaf min beest friend. Vad äre jag älskar så mycket hos henne då? Jaa du, det kan ju kanske inte bara vara hon jag älskar, utan självklart är det ju oss! Hon och Jag. Jag älskar alltså oss och det skulle jag ju inte kunnat göra utan henne!
 Okej, först till utsidan - den mer ytliga delen. Mathilde är utan tvekan snygg, inget att diskutera - med eller utan smink, no different for me! Utsidan är som sagt bara ytlig och det viktigaste är insidan, klycshigt sagt men så jävla sant. Insidan hos Mathilde då? "Puh vad jobbigt det här blev". Som sagt, mathilde är min bästa vän OCH det har ingenting att göra med att hon är snygg utan det har att göra med oss, att hon är underbar, OMÖJLIG att vara arg på, tråkig humor, precis som jag alltså hehehe ;D. Man kan tycka att jag och Mathilde är precis som vilka fjortonåriga bästa kompisar som precis alla i Sverige, och faktiskt det är vi också - nästan. Alla har något speciellt. Och en bästa komnpis är speciellt. Men min bästa kompis - MATHILDE MADISON är något sjukt speciellt och JAG ÄLSKAR DEJ av hela my heart ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0