öppna din dörr, å säg att du vill ha mig här



CHACHA bloggen:D
sitter här och lyssanar på öppna din dörr och äter dillchips=)MM!
senare idag blir det innebandy träning;P och framåt kvällen ska jag nog vara med bästa kompis(L)
de senaste fyra dagarna har varit bässt=)=) i fredags sov jag över med koffe, erik och emma " mycket bra" och igår slagga jag bästis och erik över igen=), kvällen va fett kul och de blev många snygga bilder (ngra kanske kmr upp här)A) Nämen ooj nu ringer linnea haha
- ja jag tar med fritidskortet aa puss hej. hehe linnea glömmer aldrig någonting =)=)
Jaha vad ska ja göra nu då :D äta mer chips nae, de blir nog packa träningsväskan och ev en check på laghemsidan=)=)
SHHIIIITT va ja e rolig A) ne nu ska jag avsluta Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0